Päivähdys. Sylvia Plathin proosateoksen Bell Jar suomennosta joutuu jonottamaan kuukausia, joten turvaudun armaaseen palveluunne, jotta saisin tietää, kuinka…

Kysytty

Päivähdys.

Sylvia Plathin proosateoksen Bell Jar suomennosta joutuu jonottamaan kuukausia, joten turvaudun armaaseen palveluunne, jotta saisin tietää, kuinka Mirja Rutanen on kääntänyt tämän tunnetun kohdan: "I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am."

Kiitokset jälleen kerran!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti en pysty antamaan vastausta kysymykseesi, koska en saa kirjaa käsiini yhtään sinua nopeammin. Kirjastonhoitajat eivät voi ohittaa varausjonoja eikä meillä ole myöskään ylimääräisiä kappaleita varastossa.

Jaan kuitenkin kysymyksesi kollegoilleni, jos jollakulla sattuisi olemaan kyseinen teos omassa hyllyssään.

Muussa tapauksessa pitää vain odottaa, kunnes oma varaus saapuu.