Päivää. Olemme mieheni kanssa vasta muuttanut Suomeen ja nyt olemme suomen kielen kurssilla Kansalaisopistossa. Minä tarvitsen kirjaa Suomen mestari 1 vaan 2…

Kysytty

Päivää. Olemme mieheni kanssa vasta muuttanut Suomeen ja nyt olemme suomen kielen kurssilla Kansalaisopistossa. Minä tarvitsen kirjaa Suomen mestari 1 vaan 2-3 viikoksi, koska seuravana oppikirjana on Suomen mestari 2. Kyllä olemme ostaneet molemmat kirjat. Pieni ongelma on siitä, että olemme eri ryhmissä. Olisiko mahdollisuutta lainata kirjaa Suomen mestari 1 Kaupunginkirjastossa 5.10.2012 asti.
Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hyvä asiakas!
Suomen mestari 1 -kirjan kaikki niteet ovat tällä hetkellä lainassa, joten kirjasto ei valitettavasti voi auttaa juuri nyt.

Käytitte valtakunnallista Kysy kirjastonhoitajalta -palvelua.Vastaus tulee sitäkin kautta aikanaan, mutta kun kysymys kohdistuu tiettyyn kirjastoon, tässä tapauksessa Lappeenrannan kirjastoon, niin saatte nopeamman palvelun, kun otatte suoraan yhteyttä kirjastoon.
Lappeenrannan pääkirjaston neuvonta vastaa kaikkiin aineistoa koskeviin tiedusteluihin: p. 05 616 2341 tai sähköposti kirjasto@lappeenranta.fi. Valitettavasti emme aina ehdi vastaamaan puhelimeen, jos paikalla on palveltavia asiakkaita.
Jos teillä on internet-yhteys käytössä, saatte nopeimman tiedon kirjan saatavuudesta Lappeenrannan kirjaston internet-sivustolta Web-Origo-tietokannasta http://weborigo.lappeenranta.fi/ (Tarkennettu haku)Esim. Teoksen nimi -kenttään kirjoitetaan Suomen mestari. Teoksen tiedoista tarkistetaan sitten sijainti- ja lainattavuus-tiedot.
Kiitos yhteydenotosta!