Päivää. Kyselen Teiltä alan ammattilaiselta, osaatteko sanoa mitä nämä ”matokasvit” ovat ? Niitä on tullut puutarhaamme neljän päivän aikana useita, noin…

Kysytty

Päivää.
Kyselen Teiltä alan ammattilaiselta, osaatteko sanoa mitä nämä ”matokasvit” ovat ?
Niitä on tullut puutarhaamme neljän päivän aikana useita, noin kahdeksan kappaletta.
Pituudet noin 3 – 8 cm, paksuudet noin 8 – 11 mm.
Asumme Hollolan Soramäessä omakotialueella.
Jos ette tiedä, niin voitteko neuvoa mistä kyselen ?

Odotan mielenkiinnolla vastaustanne.

Vastaus

Vastattu

Näin niukoilla tiedoilla kysymykseen on valitettavasti mahdotonta vastata. Olisiko mahdollista saada kasveista kuvaa tai edes jonkinlaista sanallista kuvailua?