Pahoittelut mahdollisesti perin yksinkertaisesta tiedustelusta, mutta onko mahdollista palauttaa jonnekin Espoon kirjastoon Helsingin alueella sijaitsevasta…

Kysytty

Pahoittelut mahdollisesti perin yksinkertaisesta tiedustelusta, mutta onko mahdollista palauttaa jonnekin Espoon kirjastoon Helsingin alueella sijaitsevasta kirjastosta lainattu kirja? Kiitokset etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä voi palauttaa. Pääkaupunkiseudulla voi lainata ja palauttaa yli kuntarajojen. Tämä koskee HelMet-kirjastoja, siis Espoo, Helsinki, Vantaa ja Kauniainen.