Pääseekö jonnekin kirjastoon laulamaan karaokea tai muuten vaan laulamaan?

Kysytty

Pääseekö jonnekin kirjastoon laulamaan karaokea tai muuten vaan laulamaan?

Vastaus

Vastattu

Sekä Lippulaivan että Tikkurilan kirjastossa näyttäisi olevan säännöllisesti karaokea.

Kannattaa seurata Helmet.fi sivuston tapahtumia. Karaokea lauletaan silloin tällöin myös muissa kirjastoissa.

Kannattaa esittää karaoke-toive lähikirjaston henkilökunnalle. Linkki Helmet tapahtumiin

Kirjastoissa on myös yhteislaulua. Linkki Helmet tapahtumiin