Ovatkos Helmet-kirjastojen asiakkaiden muistilistat taas kadonneet jonnekin? (3.10.2013) Muistilistan sijaan tulee ilmoitus "Järjestelmän virhe. Ota…

Kysytty

Hei. Ovatkos Helmet-kirjastojen asiakkaiden muistilistat taas kadonneet jonnekin? (3.10.2013) Muistilistan sijaan tulee ilmoitus "Järjestelmän virhe. Ota tarvittaessa yhteyttä kirjaston henkilökuntaan."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä vain. Muistilistat, tähdet ja kirjoitetut arvioinnit eivät tällä hetkellä näy HelMetissä asiakkaan Omissa tiedoissa. Nimekkeen tiedoissa tähdet ja arvioinnit näkyvät normaalisti. Ongelmaa tutkitaan.

Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.