Ottaako kirjasto vastaan kirjoja lahjoituksena, esim. Kalle Päätaloja?

Kysytty

Ottaako kirjasto vastaan kirjoja lahjoituksena, esim. Kalle Päätaloja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasto ottaa lahjoituksena vastaan tarpeelliseksi katsottua aineistoa. Päätalon kirjoja on luettu paljon, saattaa hyvinkin olla, että kirjaston kappaleet ovat jo kuluneita ja voisimme vaihtaa parempikuntoisia tilalle.

Lahjoituksia voi tuoda Lahden pääkirjaston tietopalveluun.

Mikäli ajattelit lahjoittaa kirjat Orimattilaan, sinun kannattaisi ottaa sinne yhteyttä suoraan.
Yhteystiedot:
Lahdentie 65,
16300 Orimattila
puh 044 781 3568,
sähköposti:
orimattilan.kirjasto(at)
orimattila.fi