Ottaako kirjasto lahjoituksena omakustanne cd-levyjä valikoimiin? jos kyllä, niin miten ja mihin ottaa yhteyttä ko. asiassa?

Kysytty

ottaako kirjasto lahjoituksena omakustanne cd-levyjä valikoimiin?
jos kyllä, niin miten ja mihin ottaa yhteyttä ko. asiassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

kyllä varmasti ottaa...ensisijaisesti pyydän ottamaan yhteyttä lähimpään kirjastoon..koska koen, että cd-levy kuuluu sen kirjaston kokoelmiin missä bändi pääsääntöisesti treenaa ja asuu...mutta kokoelmista ensisijaisesti vastaa pääkirjaston musiikkiosasto...hesan tapauksessa pasila puh. 310 85701 tai sitten vantaa musiikkiosasto 839 23583 ja siellä esim. henkilö urpo hartikainen

ystävällisin terveisin
pasi virtala

ps. voit ottaa yhteyttä myös minuun ja kysyä lisää
t. 839 24510
k. 040-503 0177