Otavan Suuressa toivelaulukirjassa nro 19 sivulla 86 on Hair-musikaalin laulusta Good Morning Sunshine suomenkieliset sanat Hei tähdet taivaan, Hei täällä on…

Kysytty

Otavan Suuressa toivelaulukirjassa nro 19 sivulla 86 on Hair-musikaalin laulusta Good Morning Sunshine suomenkieliset sanat Hei tähdet taivaan, Hei täällä on Maa jne. Tämän verran olen pystynyt selvittämään googlettamalla. Mutta mistään ei löydy tietoa, kuka on tehnyt suomenkieliset sanat. Löytyisikö mainitusta Otavan kirjasta ko. tietoa? Eli kuka suomenkielisen sanoituksen on tehnyt?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suuren toivelaulukirjan osassa 19 (2008) julkaistun Hair-musikaalin laulun Good morning starshine on suomentanut Esko Elstelä. Laulun suomenkielinen nimi on tässä Hei, tähdet taivaan.

Suomen kansallisbibliografia Fennicasta voi etsiä myös musiikin tekijätietoja.

https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/fikka.4974667?sid=4736873623