Otava on julkaissut David Reubernin Kaikki mitä olet aina halunut tietää seksistä - mutta et ole koskaan uskaltanut kysyä. Ensimmäinen suomenkielinen laitos on…

Kysytty

Hei! Otava on julkaissut David Reubernin Kaikki mitä olet aina halunut tietää seksistä - mutta et ole koskaan uskaltanut kysyä. Ensimmäinen suomenkielinen laitos on julkaistu 1971.

Onko julkaistu jotain samankaltaista teosta. Viimeinen julkaisuvuosi 1977. Pitäisi olla suomenkielinen myös.

Kiitos tiedosta.

Vastaus

Vastattu

Samantyyppisiä 1970-luvulla julkaistuja teoksia ovat esimerkiksi:
Comfort, Alex: Rakasta hellästi (WSOY, 1972)
Morris, Desmond: Hellyyden anatomia (Suuri suomalainen kirjakerho, 1972)
ja Hytönen, Raitasalo, Tähtinen (toim): Seksologia (Tammi, 1974)

Oheisessa linkissä on kattava listaus Väestöliiton kirjaston Seksuaali- ja ihmissuhdekirjallisuudesta vuosilta 1900-2000 julkaisuvuoden mukaan - sieltä löytyy lisää 1970-luvun aineistoa:
http://vaestoliitto-fi-bin.directo.fi/@Bin/e9491313e136fb5b35943e5ea80696ef/1593679796/application/pdf/9890150/Tuulikki%20Nurmi%2014.6.19_final.pdf