Otatteko vastaan lahjoituksia? Minulla olisi muutama priimakuntoinen tietokirjasarja, jotka haluaisin jonnekin hyötykäyttöön sen sijaan että toimitan ne…

Kysytty

Hei!
Otatteko vastaan lahjoituksia? Minulla olisi muutama priimakuntoinen tietokirjasarja, jotka haluaisin jonnekin hyötykäyttöön sen sijaan että toimitan ne sorttiasemalle hävitettäviksi.

Vastaus

Vastattu

Kiitos jo etukäteen minunkin puolestani lahjoitustarjouksestasi. Helmet-kirjastot ottavat lähtökohtaisesti vastaan lahjoituksia, jos niillä ei ole kyseistä kirjaa tarpeeksi kokoelmissaan vastaamaan todelliseen tai arvioituun kysyntään, tai jos kirja toisi kokoelmiin huomattavaa kulttuurillista arvoa. Voit viedä kirjalahjoituksia suoraan kirjaston toimipisteeseen tai vaihtoehtoisesti ottaa yhteyttä kirjastoon esimerkiksi sähköpostitse tiedustellaksesi, onko kirjastolla tarvetta tarjoamillesi kirjoille. Jos viet lahjoituksia suoraan kirjaston toimipisteeseen, voi kirjasto laittaa sen kirjakierrätyspisteeseen ne kirjat, joita se ei ota vastaan, jos ette esimerkiksi erikseen sovi näiden kirjojen takaisinnoudosta.

0 ääntä

Kommentit

Minä ottaisin mielelläni lisää tietokirjoja kirjaston asiakkaiden kierrätyshyllyistä.