Otatteko lehtisalin arkistoihin Rakennustaito-lehtiä, joita minulle on tullut n v 1978 alkaen ja nyt asunnonmuuton takia poistan ne jollakin tavalla ?

Kysytty

otatteko lehtisalin arkistoihin Rakennustaito-lehtiä, joita minulle on tullut n v 1978 alkaen ja nyt asunnonmuuton takia poistan ne jollakin tavalla ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitos tarjouksesta, mutta emme voi vastaanottaa lahjoitustasi. Kuopion kaupunginkirjasto-Pohjois-Savon maakuntakirjastossa Rakennustaito-lehteä on varastoituna aina 20 vuotta taaksepäin. Sitä vanhempia emme varastoi. Myös valtakunnallisessa Varastokirjastossa näyttää po. lehteä olevan.