Ostin viime kesänä Tokmannilta mökkikoneeseen langattoman hiiren Energy+ mutta en vielä tähän päivään mennessä ole saanut sitä toimimaan. Mitään tikkua ei…

Kysytty

Ostin viime kesänä Tokmannilta mökkikoneeseen langattoman hiiren Energy+ mutta en vielä tähän päivään mennessä ole saanut sitä toimimaan. Mitään tikkua ei tullut mukana eikä juurikaan käyttöohjeita. Onko kokemuksia miten saisin sen kesään mennessä käyttökuntoon vai heitänkö pois koko hiirulaisen.

Vastaus

Vastattu

Liljendalin kirjaston henkilökunta auttaa mielellään. Ota hiiri + ohjeet mukaan kun asioit kirjastossa. Henkilökunta on paikalla ma ja pe klo 12-16, ti klo 9-15 ja ke klo 16-19.

2 ääntä

Kommentit

Olisikohan taas kerran kyse ihmislajista EVOkki (Ei Vaan Osaa). Jos kysyjä tarkoittaa "tikulla" donglea (USB-porttiin kytkettävä langaton lähetin), jolla hiiren ja tietokoneen välinen langaton yhteys toimii, niin se on valtaosassa langattomia hiiriä löytynyt jo vuosikausia hiiren patterikotelon kannen alta. Langattomien hiirten patteritilassa on pieni syvennys, jonne donglen saa kätevästi talteen kuljetuksen ajaksi.