Ostin vanhan taulun jossa on alkuperäiset kehykset ja aikalaiskuva nuoresta naisesta Ebba Fredrika Schulmanista. Takana mainitaan että taulu on annettu…

Kysytty

Hei, ostin vanhan taulun jossa on alkuperäiset kehykset ja aikalaiskuva nuoresta naisesta Ebba Fredrika Schulmanista. Takana mainitaan että taulu on annettu lahjaksi ja että Ebba on elänyt vuosina 12.2.1770 -27.11.1813. Haluaisin saada tietää lisää Ebbasta.

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu

Hei

Valitettavasti en onnistunut löytämään Ebbasta muuta tietoa, kuin maininnan äitinä ja vaimona: https://akatemiasampo.fi/fi/relatives/page/p13614_2/table

Ehkäpä hänen pääasiallinen "ammattinsa" on ollutkin "vain" äiti ja vaimo, kuten varmaankin valtaosan tuon ajan naisilla. Näin ollen hänestä ei liiemmin ole enää tietoa saatavissakaan.