Osaisittekohan jäljittää sellaista kirjailijaa ja kirjaa, joka muistaakseni oli naisen kirjoittam, joka kertoo kuumuudesta, kuivuudesta ja kulkurimiehestä,…

Kysytty

Hei,

osaisittekohan jäljittää sellaista kirjailijaa ja kirjaa, joka muistaakseni oli naisen kirjoittam, joka kertoo kuumuudesta, kuivuudesta ja kulkurimiehestä, joka osaa "taikoa" sateen. Teos sisältää romanssin ja yliluonnollisia elementtejä. Kyseessä ei kuitenkaan ole Jane Harperin Kuiva kausi eikä John Grishamin Sateentekijä. vaan ehkä hieman "marginaalisempi" teos. Löytyisikö? Kiitos.

PS. Teos sijoittui muistaakseni USA:han.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä saattaisi olla Susie Moloneyn Sateen aika.

Sateen aika | Kirjasampo