Osaisittekohan auttaa? Löysin kauan etsimäni kirjan Finnan kautta toisen kaupungin kirjaston valikoimista. Se taitaa olla ainoa lainattava kappale koko maassa…

Kysytty

Hei! Osaisittekohan auttaa? Löysin kauan etsimäni kirjan Finnan kautta toisen kaupungin kirjaston valikoimista. Se taitaa olla ainoa lainattava kappale koko maassa. Onko minun mitään mahdollisuutta tilata sitä toisesta kirjastosta oman kaupunkini kirjaston kautta itselleni lainaan? Suurkiitos avusta!

Vastaus

Vastattu

Jos etsimääsi teosta ei ole hankittu Helmet-kirjastoon tai pääkaupunkiseudun tieteellisiin kirjastoihin, se voidaan tilata sinulle kaukolainaksi muualta. Kaukopalvelulomakkeen löydät Helmetistä Kaukopalvelun-sivulta Kaukopalvelu. Kaukolainat ovat maksullisia, kotimaan laina maksaa 4 euroa. Kaukopalvelu ilmoittaa sinulle, kun laina on noudettavissa valitsemastasi kirjastosta.