Osaisitteko vinkata mitään suomeksi saatavilla olevaa kaunokirjallista teosta, jossa ainakin yksi tapahtumapaikka olisi Bahrain?

Kysytty

Osaisitteko vinkata mitään suomeksi saatavilla olevaa kaunokirjallista teosta, jossa ainakin yksi tapahtumapaikka olisi Bahrain?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti en onnistunut löytämään suomenkielistä kaunokirjallisuutta, joka sijoittuisi Bahrainiin.

Muistaako joku palstan lukijoista lukeneensa Bahrainiin sijoittuvaa kirjaa?