Osaisitteko neuvoa e-äänikirjapalvelu Naxos Spoken Libraryyn liittyen? Käytän iphonea ja latasin NSWL-apin, johon kirjauduin Helmetissa annetuilla tunnuksilla…

Kysytty

Hei, osaisitteko neuvoa e-äänikirjapalvelu Naxos Spoken Libraryyn liittyen? Käytän iphonea ja latasin NSWL-apin, johon kirjauduin Helmetissa annetuilla tunnuksilla. Appi ei kuitenkaan toimi. Haku toimii, mutta valittua kirjaa ei pysty avaamaan tai kuuntelemaan. Onko ongelma tuttu? Palvelu on aivan upea, olen käyttänyt sitä hyvin kankeasti nettisivun kautta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavaksi tämän sovelluksen kanssa on ollut  jatkuvasti ongelmia. Joillakin laitteilla se toimii, toisilla ei eikä toimimattomuudelle ole löytynyt mitään loogista syytä. Kirjaston e-aineistosta vastaavat ovat olleet asian tiimoilta moneen kertaan yhteydessä Naxokseen, mutta asiaa ei ole saatu ratkaistua. Toistaiseksi en voi muuta kuin suositella selainversion käyttämistä, vaikka se kieltämättä onkin vähän kömpelö. Pahoittelen asiaa.