Osaatteko sanoa,mistä saisi tuon first 100 animals-lastenkirjan,joka ilmestynyt näköjään 2010 ja se on suomennettu,samantapaisia kirjoja löytyy,mutta juuri…

Kysytty

Osaatteko sanoa,mistä saisi tuon first 100 animals-lastenkirjan,joka ilmestynyt näköjään 2010 ja se on suomennettu,samantapaisia kirjoja löytyy,mutta juuri tuota ei mistään.

Vastaus

Vastattu

Heidi Laineen 100 eläintä -kirja (2010) on lainattavissa tai varattavissa ainakin Sundomin kirjastosta, Sastamalan pääkirjastosta ja Luopioisten kirjastosta. Oman lähikirjaston kautta voi tehdä kaukolainatilauksen.

https://finna.fi/Record/piki.903410