Osaatteko sanoa, mikä kirja kyseessä? Kirjassa perhe muuttaa vanhaan taloon, jossa on pyöreä huone. Talossa kummittelee ja pyöreästä huoneesta kuuluu musiikkia…

Kysytty

Osaatteko sanoa, mikä kirja kyseessä? Kirjassa perhe muuttaa vanhaan taloon, jossa on pyöreä huone. Talossa kummittelee ja pyöreästä huoneesta kuuluu musiikkia ja jotenkin balettitanssija liittyy tähän. Muistelen, että päähenkilö on 14-vuotias tyttö. Kirjailija on ehkä ruotsalainen.

Vastaus

Vastattu

Hei,

Tämä voisi olla Maria Gripeä, jolla on monessa kirjassa joku yliluonnollinen elementti. Todennäköisesti kysymäsi kirja lienee Vieras aikojen takaa, jossa on 13-v. Nora, muutto uuteen taloon ja kummittelu.