Osaatteko kertoa mikä tämän kirjan nimi on: perhe asui muistaakseni Alpeilla, köyhät oltavat ja päähenkilö oli ala-aste ikäinen poika, ylempänä asui joku…

Kysytty

Hei! Osaatteko kertoa mikä tämän kirjan nimi on: perhe asui muistaakseni Alpeilla, köyhät oltavat ja päähenkilö oli ala-aste ikäinen poika, ylempänä asui joku erakko kehen poika tutustui ja harjoitteli tämän kanssa puu-ukkojen veistämistä. Lopussa poika osallistui koulussa kilpailuun (liittyiköhän tähän joku villapaita) ja sitten hän lähti junalla ehkäpä siskon kanssa pois kaupungista. Muistelmat saattavat olla vääriä, ja saatan yhdistää vääriä asioita. Toivottavasti kuitenkin jotain selkoa saisi, olisi kiva lukea/kuunnella kirja pitkästä aikaa!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä oleva kirja on Patricia St.John "Lumen aarteet". Kustantaja on Päivä ja kirjasta on tullut 6. uudistettu painos vuonna 2004.