Osaako Eddie Edwards oikeasti suomea vai perustuuko se, että hän on voinut levyttää suomeksi, siihen, että erikseen opetellut laulun sanat ääntämään?

Kysytty

Osaako Eddie Edwards oikeasti suomea vai perustuuko se, että hän on voinut levyttää suomeksi, siihen, että erikseen opetellut laulun sanat ääntämään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eddie Edwards ei osaa suomea, joten hän on vain opetellut suomeksi laulamiensa laulujen sanat ja niiden ääntämisen.