Opiskelen tällä hetkellä, mutta ajattelin vaihtaa aineita. Onko kirjastovirkailijalla töitä tai arkistointipuolella?

Kysytty

Opiskelen tällä hetkellä, mutta ajattelin vaihtaa aineita. Onko kirjastovirkailijalla töitä tai arkistointipuolella?

Vastaus

Vastattu

Sekä kirjastoalalle että arkistoihin vaaditaan yleensä alan koulutus. Kuntarekryssä kirjastoalan vakituisia kokoaikaisia työpaikkoja on tällä hetkellä avoinna 9 kpl. Linkki sivulle

Arkistopuolella on avoinna 7 paikkaa. Linkki sivulle

Lisäksi paikkoja saattaa löytyä myös muualta kuin kuntasektorilta.