Opiskelen tällä hetkellä Lappeenrannassa, mutta minulla on edelleen kortti Lahden kaupunginkirjastoon(toivottavasti tallessa) Saanko siis edelleen käyttää…

Kysytty

Hei!

Opiskelen tällä hetkellä Lappeenrannassa, mutta minulla on edelleen kortti Lahden kaupunginkirjastoon(toivottavasti tallessa) Saanko siis edelleen käyttää Lahden palveluja?

Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toki voit käyttää Lahden kaupunginkirjaston (ja minkä tahansa kirjaston!) palveluja jatkossakin. Jos viime käynnistäsi on aikaa, pyydä virkailijoita tarkistamaan asiakastietosi ajantasalle.