Opiskelen ammattikorkeakoulussa, ja haluaisin käyttää colibri-palvelua. miten saan tunnukset siihen. ??

Kysytty

Hei! Opiskelen ammattikorkeakoulussa, ja haluaisin käyttää colibri-palvelua. miten saan tunnukset siihen. ??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei! Tule käymään Koulutuskirjastossa (Ammattikorkeakoulun kirjasto), joka sijaitsee saman katon alla Kokkolan kaupunginkirjaston kanssa(toinen kerros). Heillä on oma palvelutiski, josta saat kirjastokortin Koulutuskirjastoon ja samalla salasanan colibri-palveluun.
Koulutuskirjaston puhelin numero 8252060
Ystävällisin terveisin
Marja-Riitta Tuikka
Kokkolan kaupunginkirjasto