Opinnäytetyötä varten tarvitsen lähdekirjallisuutta Vesiputousmallista (Royce 1970). Mitkä opinnäytetyöhön hyväksyttävät kirjat/artikkelit käsittelevät…

Kysytty

Opinnäytetyötä varten tarvitsen lähdekirjallisuutta Vesiputousmallista (Royce 1970).
Mitkä opinnäytetyöhön hyväksyttävät kirjat/artikkelit käsittelevät vesiputousmallia?

Vastaus

Vastattu

Voit aloittaa lähdekirjallisuuden ja artikkelien etsinnän finna.fi -hakupalvelun kautta.
Vesiputousmalli -hakusanalla löytyy paljon viitteitä. Osa on verkossa vapaasti saatavilla.
Opinnäytetyön ohjaaja tai oman oppilaitoksen kirjasto osaa varmasti auttaa sopivan lähdemateriaalin valitsemisessa.