Opettajana tarvitsen opetuksessa tiedonhakutehtäviä ja www.kirjastot.fi:sta olen löytänyt valmiita tiedonhakutehtäviä ja niiden ratkaisut. Nyt vaan en enää…

Kysytty

Opettajana tarvitsen opetuksessa tiedonhakutehtäviä ja www.kirjastot.fi:sta olen löytänyt valmiita tiedonhakutehtäviä ja niiden ratkaisut. Nyt vaan en enää löydä kohtaa mistä kysymykset on. Voisitko auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vastasin sinulle silloin aikaisemmin kysymykseesi näin "Kirjastot.fi -sivustolta löytyy tiedonhaun perusteita esim. http://www.kirjastot.fi/lapsille/kirjastot Täältä löytyy kursseja ja opastusta tiedonhakuun sekä useita linkkejä, esim. Tiedon jäljillä (Hyvinkään kaupunginkirjasto). Näissä esitellään tiedonhakua kirjastosta mutta myös verkkotiedonhakua. http://www.kirjastot.fi/fi-FI/tiedonhaku/ Tästä osoitteesta löytyy verkkotiedonhaun perusteita ja tietoa ylipäätään verkkotiedonhausta." Linkkejä on aika monta, joten minun on näin vaikea vastata, mistä kohtaa olet löytänyt sopivia kysymyksiä. Toivottavasti löydät ne uudelleen!