Oodista voi varata huoneita esimerkiksi kokouksia varten. Minua kiinnostaa tietää, miten niissä huoneissa voi toistaa videon. Eli toisin mukanani muistitikulla…

Kysytty

Oodista voi varata huoneita esimerkiksi kokouksia varten. Minua kiinnostaa tietää, miten niissä huoneissa voi toistaa videon. Eli toisin mukanani muistitikulla videon, ja se pitäisi saada toistettua huoneessa niin, että kaikki näkevät. Tässä
https://varaamo.hel.fi/resources/av5k5ip53e2q?date=2022-12-05
sanotaan: "kuvan- ja äänentoisto (ClickShare / HDMI-kaapeli)".
Mitä tuo tarkoittaa käytännössä? Jos siis tuon muistitikulla videon, voinko näyttää sen jossakin taululla tai televisiossa? En tiedä, mikä on ClickShare.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pahoittelen, että vastaus on viipynyt.

ClickShare langaton esitysjärjestelmä, jolla voi siirtää kuvaa ja ääntä omalta laitteelta näytölle tai projektorille (HDMI). Voidaksesi käyttää tekniikkaa Oodin tiloissa, sinulla pitäisi olla oma tietokone mukana.

Mikäli sinulla on vielä kysyttävää asiasta, sinun kannattaa ottaa yhteyttä suoraan Oodiin, esimerkiksi osoitteeseen oodi.tilat@hel.fi tai oodi@hel.fi