Oodissa on Helmat by Mekkotehdas-kirja, eräpv 12.9., lainassa merkinnällä +varaus. Norm. tuo +varaus merkintä on Matkalla tunnuksen yhteydessä. Onko kyseinen…

Kysytty

Oodissa on Helmat by Mekkotehdas-kirja, eräpv 12.9., lainassa merkinnällä +varaus. Norm. tuo +varaus merkintä on Matkalla tunnuksen yhteydessä. Onko kyseinen kirja edelleen varattuna yhdelle ja samalle henkilölle kun ei tunnu palautuvan kirjastoon? Tällä kirjalla on vielä pitkä varausjono, yli 480.

Vastaus

Vastattu

Jostain virhetilanteesta johtuen toisen asiakkaan varaus oli lainassa olevassa kappaleessa. Tämä varaus on nyt korjattu niin, ettei se odota enää tuon kappaleen palautumista. Kiitos siis huomaamisesta! Tuo kyseinen kappale on tosiaan kuukauden verran myöhässä ja menee pian perintätoimistolle.