Onnistuuko vanhan 4x4 filmin (127) digitointi eli onko tälle filmikoolle sopivia kehyksiä digitointihuoneen kalustossa (Lahdessa)? Vanha Yachica 80 käytti tätä…

Kysytty

Hei, onnistuuko vanhan 4x4 filmin (127) digitointi eli onko tälle filmikoolle sopivia kehyksiä digitointihuoneen kalustossa (Lahdessa)? Vanha Yachica 80 käytti tätä filmikokoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti filmikoolle 127 ei löydy kehyksiä Lahden kaupunginkirjaston digitointihuoneesta. Filminegatiiville löytyy kehys 120 mm asti.