Onnistuisiko teidän mitenkään löytää tiedon, että mikä Youtube-kanava tässä on kyseessä? Kyseessä on ilmeisesti ulkomaalainen, ei siis suomalainen kanava…

Kysytty

Hei! Onnistuisiko teidän mitenkään löytää tiedon, että mikä Youtube-kanava tässä on kyseessä?

Kyseessä on ilmeisesti ulkomaalainen, ei siis suomalainen kanava. Tosin sillä ei muistaakseni esiinny laulua tai puhetta, vaan ainoastaan musiikkia. Kyseessä on kanava, jossa yksi mies soittaa kappaleita usealla eri soittimella. Ei tosin monella soittimella yhtä aikaa, vaan muistini mukaan usealla eri soittimella niin, että jokaisella sen kappaleen erikseen. Musiikki on sitten yhdistetty yhteen niin, että kaikkien eri soitinten ääni tulee vuorotellen videolle ja samalla kun hän alkaa soittamaan uudella soittimella, niin videolla näytetään kun hän soittaa sitä soitinta. Miehellä on videoilla pitkä, musta tukka.

Vastaus

Vastattu

Ihan kuvausta vastaavaa kanavaa ei löytynyt. Voit etsiä YouTubesta hakulauseella "multi instrumentalist multitrack" tai "multi instrumentalist recording". Sieltä löytyy runsaasti eri multi-instrumentalistien kanavia, itse en kuitenkaan onnistunut huomaamaan miestä, jolla olisi pitkät mustat hiukset.