Onks jossain Viron kielisia kirjoja lainata? Tikkurila, Tapuli lähimmat kirjastot

Kysytty

Hei, onks jossain Viron kielisia kirjoja lainata? Tikkurila, Tapuli lähimmat kirjastot

Vastaus

Vastattu

Tikkurilan kirjastossa on vironkielisiä kirjoja lainattavissa. Jos et löydä, kysy henkilökunnalta.  Vironkielistä kirjallisuutta löydät  myös esimerkiksi Malmilta, Pasilasta ja Oodista sekä Myyrmäestä.

Helmet-linkki : Vironkielistä aikuisten kaunokirjallisuutta Tikkurilassa.