Onkohan vanha Frank-monihaku vielä käytettävissä? Ongelmana on, kun etsii kaikista kirjastoista, niin uusi monihaku antaa turhaan useita tuloksia, vaikka…

Kysytty

Onkohan vanha Frank-monihaku vielä käytettävissä? Ongelmana on, kun etsii kaikista kirjastoista, niin uusi monihaku antaa turhaan useita tuloksia, vaikka kirjaa olisi vain 1 kappale ko. kirjastossa. Tämä on sekavaa, kun kirjoja on kirjastoissa useampia. Vanha versio Frank-monihausta antoi just sen verran tuloksia kuin kirjaa oli (paitsi muutamin harvoin poikkeuksin). Eli onkohan vanha Frank-monihaku vielä toiminnassa ja mikähän olisi linkki sinne?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Frank-monihaun uusi versio julkistettiin viime syksynä. Siinä oli monenlaista korjattavaa ja korjauksia on vielä tulossa. Vanha Frank ei ole enää käytössä, Frankin osoitteet on ohjattu uuteen palveluun. Monihakuun voi lähettää palautetta vioista ja kehitysehdotuksia osoitteella monihaku@kirjastot.fi. Toimitan yllämainitsemanne tiedot ylläpitäjille.