Onkohan mistään mahdollista hakea tietoa jonkin yksittäisen kirjan lainaushistoriasta mahdollisimman laajasti. Haen siis koko maan kattavia lainausmääriä…

Kysytty

Onkohan mistään mahdollista hakea tietoa jonkin yksittäisen kirjan lainaushistoriasta mahdollisimman laajasti. Haen siis koko maan kattavia lainausmääriä teoksen julkaisusta lähtien.

Vastaus

Vastattu

Kirjailijoiden oikeuksia valvova Sanosto seuraa myös lainatilastoja. Voit lähettää sähköpostia osoitteeseen info@sanasto.fi ja kysyä tilastoja.

Lisätietoa:
https://www.sanasto.fi/