Onkohan minulla kirjasto kortti voimassa ku se on hukassa,ja miten sen saan? maksaako kirjojen varaus maksu?

Kysytty

Onkohan minulla kirjasto kortti voimassa ku se on hukassa,ja miten sen saan? maksaako kirjojen varaus maksu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olet osoittanut kysymyksesi Tornioon, joten arvaan, että käytät Tornion kaupunginkirjastoa. Tällaiset korttiasiat on viisainta kysyä suoraan kyseisestä kirjastosta. Tässä linkki Tornion kaupunginkirjaston sivustolle:
http://www.tornio.fi/Yhteystiedot_4