Onkohan mahdollista katsoa jostakin alkuperäinen Havukka-ahon ajattelija, jossa pääosassa on Lauri Leino?

Kysytty

Onkohan mahdollista katsoa jostakin alkuperäinen Havukka-ahon ajattelija, jossa pääosassa on Lauri Leino?

Vastaus

Vastattu

Kyse oli MTV:n tuottamasta televisiosarjasta, jota esitettiin vuonna 1971. Sarjan ohjasi Kaarlo Hiltunen.
Elonet - Havukka-ahon ajattelija

Elokuvasta on tehty DVD ja sen pitäisi olla lainattavissa Kurikan kirjastosta. Eepos-kirjaston asiakas voi varata sen kirjastokortillaan.
https://eepos.finna.fi/Record/eepos.2483484?sid=4841016835