Onkohan Kristin Hannahin kirjaa The Great Alone suomennettu? Jos ei, niin onko tietoa milloin suomennetaan? Entä milloin sen voisi saada kirjastosta?

Kysytty

Hei! Onkohan Kristin Hannahin kirjaa The Great Alone suomennettu? Jos ei, niin onko tietoa milloin suomennetaan? Entä milloin sen voisi saada kirjastosta?

Vastaus

Vastattu

Näyttäisi siltä, että kirjaa ei ole vielä suomennettu. WSOY on tänä vuonna julkaissut suomennoksen Kristin Hannahin edellisestä kirjasta (Satakieli, alkuteos The nightingale). On mahdollista, että WSOY julkaisee myös The great alone -kirjan suomennoksen myöhemmin, mutta asiaa kannattaa tiedustella suoraan WSOY:sta (www.wsoy.fi).

Kirjastoon kirjat tulevat muutaman viikon kuluessa siitä kun ne ilmestyvät. Varauksia voi tehdä heti kun kirjaa on tilattu kirjastolle, eli jo muutamaa kuukautta ennen ilmestymispäivää.