Onkohan kirjasarjan Kuka kurkistelee? Meressä -kirjaa saatavissa mistään?

Kysytty

Onkohan kirjasarjan Kuka kurkistelee? Meressä-kirjaa saatavissa mistään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ana Martin-Larranagan Kuka kurkistelee -sarja ilmestyi vuonna 2007. Sarjaan kuulunutta Meressä-kirjaa on vain muutaman Suomen kirjaston kokoelmissa, mm. Kuopion Varastokirjastossa.

Voit tilata kirjan kaukolainaan omaan lähikirjastoosi.

Mikäli haluaisit hankkia kirjan itsellesi, sitä kannattaa etsiä nettiantikvariaateista. Nettiantikvariaattien sivuille voi jättää myös ilmoituksen etsitystä kirjasta.

https://www.finna.fi/Record/fennica.867854