Onkohan jostakin mahdollista saada käsiinsä ja mahdollisesti ottaa esim. kopioita vuoden 1964 Helsingin Sanomista, tarkemmin päivältä 17.6.1964?

Kysytty

Onkohan jostakin mahdollista saada käsiinsä ja mahdollisesti ottaa esim. kopioita vuoden 1964 Helsingin Sanomista, tarkemmin päivältä 17.6.1964?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Anteeksi että olet saanut odottaa vastausta näin kauan, pieni kömmähdys tapahtui vastaajalle. Helsingin ja Espoon pääkirjastoista saa mikrofilmeiltä kopioita, paperiversioina heillä ei ole. Helsingin Sanomat ilmoittivat että heidän palvelunsa rajoittuu sisäiseen käyttöön.