Onkohan englantilaista joululaulua Little Donkey suomennettu, ja jos, niin mistä löytäisin sanat? Kappaleen levytti ensimmäisenä Gracie Fields vuonna 1959 ja…

Kysytty

Hei,
onkohan englantilaista joululaulua Little Donkey suomennettu, ja jos, niin mistä löytäisin sanat?
Kappaleen levytti ensimmäisenä Gracie Fields vuonna 1959 ja heti perään Beverley Sisters.
Kiitos!

Vastaus

Vastattu

Tähän Eric Boswellin säveltämään ja sanoittamaan joululauluun en löytänyt suomenkielistä sanoitusta.