Onkohan elokuvan Sound of Music kappaleeseen Climb Every Mountain suomenkieliset sanat?

Kysytty

Hei, onkohan elokuvan Sound of Music kappaleeseen Climb Every Mountain suomenkieliset sanat?

Vastaus

Vastattu

En löytänyt tätä yksittäistä laulua suomeksi mistään julkaisusta, mutta Richard Rodgersin säveltämän ja Oscar Hammerstein II:n alun perin sanoittaman musikaalin libreton on suomentanut Esko Elstelä. Finna-hakupalvelun (https://finna.fi) mukaan näytelmämoniste on lainattavissa Taideyliopiston Sörnäisten kampuskirjastosta. Monisteen kuvailutiedoista ei selviä, onko Elstelä suomentanut myös kaikki laulut ja mitkä ovat laulujen suomenkieliset nimet.