Onko Virginia Andrewsin kirjoista tehty yhtään elokuvaa? Muistelen, että joskus oli puhetta, että Pimeyden kukista tehtäisi elokuva. Jos sellainen on tehty,…

Kysytty

Onko Virginia Andrewsin kirjoista tehty yhtään elokuvaa? Muistelen, että joskus oli puhetta, että Pimeyden kukista tehtäisi elokuva. Jos sellainen on tehty, niin minkäniminen ja mistä saa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pimeyden kukat (Flowers in the attic) on filmattu 1987, ohjaaja Jeffrey Bloom. Kirjastoissa tätä elokuvaa ei ole saatavana. Andrewsin kirjaan Rain perustuvaa samannimistä elokuvaa on ohjaamassa Craig DiBona. Kirjaa ei ole suomennettu.
Lähde: Internet Movie Database http://akas.imdb.com/