Onko Vaski-järjestelmässä mahdollista maksaa myöhästymismaksut verkkopankin kautta?

Kysytty

Onko Vaski-järjestelmässä mahdollista maksaa myöhästymismaksut verkkopankin kautta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällä hetkellä verkkomaksaminen ei ole mahdollista Vaskissa. Turun kaupunginkirjasto on jo pitkään linjannut, että verkkomaksamismahdollisuus tulisi olla mahdollinen. Olemme tässä asiassa kuitenkin sidottuja Turun kaupungin yhteiseen ratkaisuun, jota ollaan toteuttamassa osana tällä hetkellä käynnissä olevaa Turun verkkosivujen uudistusta.

Tarkkaa aikaa verkkomaksamisen toteutumiselle emme pysty sanomaan, mutta luultavasti vuoden – viimeistään kahden sisällä – olemme saaneet tämän toiminnan käyttöömme.