Onko Valkeakosken kirkosta tehty lopullista purkupäätöstä?

Kysytty

Onko Valkeakosken kirkosta tehty lopullista purkupäätöstä?

Vastaus

Vastattu

Sääksmäen seurakunnan uusin Valkeakosken kirkkoa koskeva tiedote on julkaistu 19.4.2022. Sen mukaan Kirkkohallitus on hylännyt kirkon purkamista koskevan valituksen ja vahvistanut päätöksen kirkon purkamisesta ja tontin asettamisesta myyntiin. Sääksmäen seurakunnalla on kuitenkin edelleen mahdollisuus tehdä asiasta uusi päätös. Lisätietoja voit kysyä Sääksmäen seurakunnasta.

Lähde ja lisätietoja

Valkeakosken kirkon purkamista koskeva valitus hylättiin - Sääksmäen seurakunta (saaksmaenseurakunta.fi)

Yhteystiedot - Sääksmäen seurakunta (saaksmaenseurakunta.fi)