Onko valikoimissa perusteosta kirjanpidosta, esim.kirjanpidon perusteet, kirjanpidon alkeet tai muuta vastaavaa josta voisi itsenäisesti opiskella kirjanpitoa?

Kysytty

Onko valikoimissa perusteosta kirjanpidosta, esim.kirjanpidon perusteet, kirjanpidon alkeet tai muuta vastaavaa josta voisi itsenäisesti opiskella kirjanpitoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastoista löytyy useita kirjanpidon kirjoja. Kirjojen saatavuustiedot löydät HelMet-aineistohaun kautta osoitteessa http://www.helmet.fi ja sanahaulla kirjanpito perusteet. Kirjoja voi varata mihin tahansa kirjastoon, kunhan on kirjastokortti ja kortilla nelinumeroinen PIN-koodi. Esimerkiksi Jarmo Leppiniemen kirja Kirjanpito:perusteet ja harjoitukset vuodelta 1999 löytyy Rikhardinkadun, Oulunkylän, Paloheinän, Myyrmäen ja Tikkurilan kirjastoista. Kirjan voit varata myös soittamalla kyseisiin kirjastoihin ja noutamalla itse varaus on maksuton, muutoin maksaa 50 snt.