Onko Vain sinulle -tangoon tehty sanoja? Säveltäjä on Kalle Palonen . Onko siitä nuottia olemassa?

Kysytty

Hei, onko Vain sinulle -tangoon tehty sanoja? Säveltäjä on Kalle Palonen . Onko siitä nuottia olemassa?

Vastaus

Vastattu

Tangon "Vain sinulle" on säveltänyt alun perin toinen harmonikansoittaja Onni Laihanen. Kalle Palonen levytti sävellyksen vuonna 1961 ja kappale on myöhemmin julkaistu myös kokoelmalla Palosen Kalle ja poika.

Valitettavasti näyttää siltä, ettei sävellyksestä ole julkaistu nuottia. Netistäkään ei löydy epävirallisia versioita. Näyttää myös siltä, ettei sävellyksestä ole sanoitettua versiota.