Onko uusia nuorille suunnattuja novelleja julkaistu jossain lukukampanjoissa tänä vuonna tai viime vuosina?

Kysytty

Onko uusia nuorille suunnattuja novelleja julkaistu jossain lukukampanjoissa tänä vuonna tai viime vuosina?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällaista lukukampanjaa ei ole ollut. Alla kuitenkin muutama tänä (2017) vuonna julkaistu nuorten novellikokoelma:

Neljä / Veronica Roth

Afroditen askelin / Anne Salovaara

Teinikalenteri / Juha Mäntylä (toim.)

Lemmikkilyhärit / Tuija Lehtinen

Kirjat saa lainaan Helmet-kirjastoista. Alla linkki listaan, jossa on myös vanhempia nuorten novelleja:

http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Sd%3A%28nuortenkirjallisuus%29%20d%3A%28novellit%29%20f%3A1%20l%3Afin__O-date__U__X0?lang=fin&suite=cobalt