Onko todellakin näin, ettei Stev Gallowayn teosta The cellist of Sarajevo ole lainkaan suomennettu? En löytänyt ainakaan Frankista mistään suomenkielisenä.

Kysytty

onko todellakin näin, ettei Stev Gallowayn teosta The cellist of Sarajevo ole lainkaan suomennettu? En löytänyt ainakaan Frankista mistään suomenkielisenä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näin asia todella on, Steven Gallowayn vuonna 2008 ilmestynyttä The cellist of Sarajevo -romaania ei valitettavasti ole julkaistu suomenkielisenä laitoksena.