Onko tietoa onko Seitsemän Seinähullua Veljestä yhtyeen biisi Nakit ja Muusi Alunperin suomalainen vai onko kyseessä biisi joka on alunperin ulkomaalainen ?

Kysytty

Onko tietoa onko
Seitsemän Seinähullua Veljestä yhtyeen biisi
Nakit ja Muusi
Alunperin suomalainen vai onko kyseessä biisi joka on alunperin ulkomaalainen ?

Vastaus

Vastattu

Nakit ja muusi on käännöskappale, jonka ovat säveltäneet Anthony (Anton) Monn ja Rainer Pietsch. Alun perin Zuppa romana -nimisen sävelmän levytti ensimmäisenä saksalaiskokoonpano Schrott nach 8 vuonna 1983.

Schrott nach 8 - Zuppa Romana (ZDF Hitparade 25.02.1984) (VOD) - YouTube