Onko tietoa, mistä kirjastosta Alf Börskogin kirja Elämän jatko Kuosuvaaran takana olisi lainattavissa? Teoshan on kaiketi luettavissa suomeksi, vaikka onkin…

Kysytty

Onko tietoa, mistä kirjastosta Alf Börskogin kirja Elämän jatko Kuosuvaaran takana olisi lainattavissa? Teoshan on kaiketi luettavissa suomeksi, vaikka onkin kveeninkielinen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alf Börskogin kirja on Ruijan Kaiku 1/2004 -lehdessä olleen tiedon mukaan hyväksytty julkaistavaksi ja se on tulossa myös Lapin maakuntakirjastoon, josta sen voi lainata kaukopalvelun kautta. Lapin kirjasto -tietokannassamme teos on näkyvissä pian sen jälkeen kun se on tilattu. - Kveenin kieli on norjalaisympäristössä kehittynyt suomalaisperäinen kieli.